Uluslararası Seviye SEO
Organik trafik ile dünya çapında bir marka oluşturmak, karmaşık ve zor bir süreçtir, ancak, İnternet Pazarlama ile zorluğu kalmıştır.
İşletmeler genellikle interneti, markalarını, hizmetlerini ve ürünlerini, “dünya çapındaki ağın her yerinden” geniş bir yelpazedeki insanlara sunma yeteneğine sahip gerçek bir “küresel” bağlayıcı olarak görüyorlar.
Gelişmekte olan ülkelerde artan sayıda insan hızla artıyor. ve güvenilir internet erişimi ve işletmelerin uluslararası gelir elde etme yollarını değiştiriyor.
Ne yazık ki, arama motorları, işletmenizin gerçek uluslararası ölçekte organik erişim elde etmesini zorlaştıracak şekilde arama sonuçlarını yerelleştirmek için sürekli çalışmaktadır.
Global Pazarlara Ulaşmak, Kesin Bir SEO Stratejisi Gerektirir
Google ve diğer arama motorları, arama sonuçlarını yerel, bölgesel ilgi alanları, konular ve alanlarla sınırlı tutmaya çalışır.
Hem IP adreslerine özgü konum toplama hem de Google’ın izleyici aramalarıyla alakalı olduğuna inandıkları sonuçları görüntülemek için kullandığı arama sonuçları algoritmasına dahil olan GPS özellikli mobil cihaz konumu.
Küresel Bir Pazara Ulaşmak İçin İşletmenizin…
Çeşitlendirilmiş bir Uluslararası Etki Alanı Stratejisi oluşturun.
Arama motorlarının coğrafi “ana üssünüz” dışındaki izleyicilerle alakalı olarak tanıyacağı üst düzey yerel veya bölgesel etki alanlarını kullanır.
Başka bir hedefi doğru bir şekilde hedeflemenizi sağlayacak Yerel IP Adresleri ile Yerel Olarak Barındırılan Sunucuları Kullanma.
Şu anda, arama motorları web sunucunuzun IP adresini dikkate almaktadır. Örneğin, yalnızca “.tr” bir etki alanına sahip olmak, TÜRKİYE’yi hedeflemek için yeterli değildir. Sunucunuzun gerçekten orada olması gerekiyor.
Yerel dilde web kopyasını kullanan uygun bir Çok Dilli Alt Etki Alanı Yapısı geliştirin.
Sadece çevrilmiş değil, gruptan oluşturulmuş ve ana arama motorları tarafından oluşturulan yabancı dil
SEO standartlarına göre optimize edilmiş.
Yerel ve Bölgesel Web Sitelerine Linkler Oluşturun.
Link kurma ve backlink kalitesi yerel olarak kilit faktörlerdir. SEO İşletmenizin, hedeflediğiniz uluslararası pazarda bulunan yüksek kaliteli web siteleriyle geri bağlantılar kurmak için kaynaklara ihtiyacı var.
Yinelenen Cezaları Önlemek İçin Uygun Olarak Etiket İçeriği.
Bir zamanlar bir uluslararası geliştirdiniz. Farklı konumlarda dizine alınmış ve barındırılan birden fazla web sitesindeki (genellikle kez) benzer içeriğe sahip SEO stratejisi, Google’ın tüm web sitelerinizi yinelenen içerik olarak cezalandırmayacağını garanti etmek için uygun uluslararası SEO bağlantı etiketlerini ve kodunu kullanmanız gerekir.
Kapsamlı değerlendirme uluslararası SEO stratejisine giriyor. Bu öneriler sadece bir başlangıçtır.