Zümrütevler Mah. Fıratlı Sok No:16/2 Maltepe/İSTANBUL
trende

SEO için Temel Adımlar

22.11.2020
232
SEO için Temel Adımlar

SEO inanılmaz derecede faydalı ve çevrimiçi işletmelerin vazgeçilmez bir özelliği olsa da, mutlaka kolay değil.

Bu, istediğiniz sonuçlara ve web sitenize ne kadar arama motoru optimizasyonu eklemek istediğinize bağlıdır.

Her şeye rağmen, SEO’larınızdan herhangi biri olmadan önce öngörülen ve planladığınız çabalar en iyi sonuçları elde etmek için kritik öneme sahiptir.

Öncelikle, görüş mimarisi, pazarlama stratejisi ve içerik seçimi gibi web sitesi geliştirmenin tüm aşamalarını göz önünde bulundurmalısınız.

Bu rehber mevcut ve gelecekteki SEO projelerinizden herhangi biri için 3 temel adımda size rehberlik edecektir.

Planlamanın Başlıca Bileşenleri

Her SEO sihirbazı size SEO stratejinizi sitenize daha önce yayına girmeden eklemeniz gerektiğini söyleyecektir.

Sıfırdan başlamak her zaman mümkün olmamakla birlikte, anahtar kelimeler oluşturmaya başlamadan önce dikkat etmeniz ve araştırmanız gereken birkaç ana bileşen vardır.

Bunlar şunları içerir:

  • Hosting gibi teknolojiler
  • Rekabet ettiğiniz pazar
  • İçerik araştırması

Teknoloji

SEO sadece rastgele birbirine ezilmiş anahtar kelimeler değildir. İyi hazırlanmış ve yüksek rekabetçi anahtar kelimelerle bile, teknolojik tercihlerinizi etkileyen teknik yönler vardır.

Örneğin, her bir CMS platformu başlıkların ve meta açıklamaların bir sayfadan diğerine değişmesine izin vermez veya aynı içeriğin yüzlerce sayfasını çoğaltmanıza izin vermez, yalnızca tüm SEO çabalarınızı engeller.

Araştırmanızı, planınıza ve web sitenize ne kadar SEO dahil etmek istediğinize göre yapın. Doğru CMS’yi ve web sunucusunu seçmek, SEO stratejinizi kolaylaştırmak için çok önemlidir.

Market

Her zaman rekabet etmeyi planladığınız pazarın doğasını araştırın. Size, pazarın ne kadar rekabetçi olduğu ve SEO ortamının nasıl göründüğü hakkında biraz daha fazla araştırma yaparak iyi bir fikir verecektir.

Kilo verme veya flört gibi bazı pazarlarda, doğal bir araştırma yoğun rekabet göstermektedir. Şimdi, bu daha önce pazara adım attıysanız, işinizin odağını yönlendirmeniz gerektiği anlamına gelmez.

Ancak, yine de kaliteli trafik ve potansiyel müşteriler üreten daha az rekabetçi nişlere odaklanırsanız, karlı olabilir.

Rekabetinize hızlı bir şekilde göz atmanın harika bir yöntemi, anahtar kelimelerinizin aylık kaç arama aldığını, rekabetin ne kadar güçlü olduğunu ve bir PPC kampanyasının hedef aşamasında ne kadar tıklama alacağını görmek için Google’ın Anahtar Kelime Planlayıcı’yı kullanmaktır.

İçerik

İçeriğiniz, ortalamadan daha fazla bir şey değilse, düzinelerce başka web sitelerinde bulunan içerik, birçok kullanıcıyı etkilemeyecektir. Bu nedenle, kaliteli içerik her zaman trafikte sürmenizi sağlamak için en iyi yoldur.

Eski bir siteyi yeniden geliştiriyorsanız, sitedeki içeriğe bakın ve kaynakları bulun veya yeni, orijinal içerik geliştirmek için yeni fikirler oluşturun.

Ardından, bunu anahtar kelimelerinizle eşleştirebilir ve bir sonraki adıma geçebilirsiniz:

SEO’nuzla ilgili hala sorun yaşıyorsanız veya bir sonraki adıma geçmeye hazırsanız, bizimle iletişime geçin ve bugün size yardımcı olabilecek uzmanlarımızdan biriyle konuşun.

Ziyaretçi Yorumları

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

Ürün ve Hizmetlerimiz Hakkında Daha Fazla Bilgi Almak İçin Bizi Arayabilirsiniz: